Thursday, October 25, 2012

1
KouKou Debut

I've just started reading a manga called Koukou Debut, so far I like it, I especially like how it is drawn. I think i'll start reading more manga, I've always watched a lot of animes, but I think it's time for a little change, and I also think it will improve my reading skills. Do you know any good shoujo  mangas? I'm starting to feel sick again, now it feels worse, and today a group including me showed off a little theater, it went so bad. I forgot the lines and starting shaking like a leaf. I don't know why I got so super nervous.
I read it from a app called Manga Storm, it's very good. Internet is required though.


1 kommentarer :

FANTASY DINING-En blogg om temarestauranger & resor said...

Jag tycker också det för jag är en sann djurvän. I Tokyo får man se massor man inte är van vid hemma. Detta var på en utomhus mässa i Yoyogiparken där alla hundarna satt i vagn och var utklädda så ja jag tror det var en tillfällig grej!

Jag borde verkligen läsa manga jag också.

Post a Comment